torsdag 8 augusti 2013

Med fötterna på bordet och fil i tallriken


"Ja, helst vill jag ha det så just nu. Fötterna på bordet med en tallrik fil vilande på magen. Det är fortfarande ganska varmt trots regnet och aptiten är lagom dåsig. 
För Er som jag inte träffar allt för ofta så ska jag berätta att  har jag ändrat kroppsform. Jag var tidigare ingen vidare välsvarvad gasell, men ser för tillfället ut mer som en barbapappaliknande figur med putande mage i vädret. Och denna mage är inte bara uppbyggd på godsaker, utan där finns en liten person som tänker komma ut i oktober. 
Japp, jag ska bli tvåbarnsmamma. Arvid ska få ett syskon. Det känns väldigt kul, spännande och liiite läskigt. Så för tillfället så vill jag njuta av min Bollnäsfil som jag tror är ett hav och låtsas att jordgubbarna är båtar... Ingen brådska, jag ska bara.... föda barn snart!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar