tisdag 22 maj 2012

Prinsessa i vitt!


















Jag har blivit moster till en liten flicka. Fantastiskt kul!
Det har även gått bra på jobbet idag (tror jag), också det värt att fira. Man mår bra av att fira vad som firas kan!
Många andra firar kanske idag prinsessan Estelles dop.Vad passar då bättre än en prinsesstårta. (Möjligtvis champagne, men det kan man servera till.)
Det finns färdiga marsipanlock i olika kulörer att köpa eller färga ditt eget "lock".
Min prinsesstårta är med vit marsipan, hallon och mer hallon.
Gör din egen prinsesstårta fira!
 

2 kommentarer:

  1. Elisabeth Aagreen Engblom22 maj 2012 kl. 08:42

    Har du gjort den tårtan på bilden? Vad fin den är! Ses imorrn! Och då vill jag ha tååååårta :-)

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag, Elisabeth, att du inte får äta någon tårta. Men jag kan hjälpa dig att koka ett ägg eller göra en omelett ;-)

    SvaraRadera