tisdag 6 december 2011

Är du en riktig sockerråtta?

Eller bara en låtsas.... sockerråtta...

Johanna Westmans "JULGODIS För små och stora sockerbagare".

Köp den! Ge bort en!
Helt suverän bok med både enkla och lite svårare recept på julgodis. Jag kan liksom inte fokusera på en sort, så det blir ingenting gjort istället...
Till helgen ska jag göra riktigt tantgodis som jag gillar, nämligen marmeladkonfekt. Sedan måste jag bara göra lakritskolapraliner med havssalt och dom där mandelmassekakorna med apelsin och choklad lät helt underbara.... Men herregud, vem ska äta upp allt?!

Ni som kan tänka er ge upp mat och gott för ett piller som fyller bränslefunktionen, ta kontakt med mig. Jag tror jag behöver er konsultation. Eller så ses vi helt enkelt hos Friskis & Svettis i Januari! (hehehe!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar